Mededeling


RDC voert een Systeemupgrade uit op zondag 25 juli tussen 10:00 uur en 14:00 uur. In deze periode is het mogelijk dat er geen gebruik gemaakt kan worden van bepaalde RDC diensten.

Alle functies in AutotelexPRO die geen gebruik maken van RDC diensten, zullen dus geen hinder ondervinden.

---------------------------

Om onze klanten in deze tijd (waarin een showroombezoek niet altijd vanzelfsprekend is) bij te staan, hebben wij iets nieuws ontwikkeld; inruilverzoeken. Met een inruilverzoek kunt u kwalitatief taxeren op afstand.

U stuurt hiermee via de AutotelexPRO app op uw telefoon een verzoek naar uw klant, waarmee hij/zij zelf zijn auto kan opnemen en beschrijven in AutotelexPRO. De verkoopadviseur ontvangt de ingevulde gegevens en foto's direct in zijn eigen taxatie in AutotelexPRO. Zo kunt u deze taxatie verder verwerken in uw proces zoals u dat normaal ook doet.

Bekijk de video met uitleg over het inruilverzoek hier

Met vriendelijke groet,
Autotelex



Postadres
Postbus 1255
6801 BG Arnhem
Bezoekadres
Snelliusweg 1
6827 DG Arnhem
 
Helpdesk & support 026 - 37 000 99 (ma t/m vr 8:30 – 17:00)
Helpdesk e-mail helpdesk@autotelex.nl
 
Telefoon algemeen 026 - 37 000 80
Fax 026 - 37 000 40
 
Heeft u nog geen abonnement op AutotelexPRO? Klik hier voor meer informatie.

Wilt u een éénmalige BPM-aangifte doen, ga dan naar https://autotelex.nl/import/.

If you prefer to do a one-off BPM declaration, please go to https://autotelex.nl/import/.