Mededeling


Beste klant,


Vanaf vandaag staat er weer een nieuwe versie van AutotelexPRO live. De meeste aanpassingen zitten onder de motorkap en zult u niet direct iets van merken. Een greep uit de overige aanpassingen:


Mailtje voor een mislukte handelsvrijwaring kan nu ook gemaild worden naar een afzonderlijk op te geven e-mail adres. Neem hiervoor contact op met onze helpdesk.


Als u een vrijwaring deed namens een andere vestiging, war het vrijwaringsrapport niet te openen indien u dit achteraf probeerde (bijv. in TMC). Dit is opgelost.



---------------------------

Om onze klanten in deze tijd (waarin een showroombezoek niet altijd vanzelfsprekend is) bij te staan, hebben wij iets nieuws ontwikkeld; inruilverzoeken. Met een inruilverzoek kunt u kwalitatief taxeren op afstand.

U stuurt hiermee via de AutotelexPRO app op uw telefoon een verzoek naar uw klant, waarmee hij/zij zelf zijn auto kan opnemen en beschrijven in AutotelexPRO. De verkoopadviseur ontvangt de ingevulde gegevens en foto's direct in zijn eigen taxatie in AutotelexPRO. Zo kunt u deze taxatie verder verwerken in uw proces zoals u dat normaal ook doet.

Bekijk de video met uitleg over het inruilverzoek hier

Met vriendelijke groet,
Autotelex



Postadres
Postbus 1255
6801 BG Arnhem
Bezoekadres
Snelliusweg 1
6827 DG Arnhem
 
Helpdesk & support 026 - 37 000 99 (ma t/m vr 8:30 – 17:00)
Helpdesk e-mail helpdesk@autotelex.nl
 
Telefoon algemeen 026 - 37 000 80
Fax 026 - 37 000 40
 
Heeft u nog geen abonnement op AutotelexPRO? Klik hier voor meer informatie.

Wilt u een éénmalige BPM-aangifte doen, ga dan naar https://autotelex.nl/import/.

If you prefer to do a one-off BPM declaration, please go to https://autotelex.nl/import/.